Dario Dumić, kao navijač reprezentacije BiH na tribinama Bilinog Polja

Dario Dumić je kao navijač reprezentacije BiH nekoliko puta gledao tekme sa tribina Bilinog Polja. Tako je bilo i ovaj put.

Dario Dumić ispred Bilinog Polja u Zenici, juni 2015, BiH-Izrael 3-1 (foto: SCentar)

Dario Dumić ispred Bilinog Polja u Zenici, juni 2015, BiH-Izrael 3-1 (foto: SCsport.ba)

Daniel Agger u 31. godini nastupa u Brondbiju, a sa reprezentacijom Danske putuje ka evropskom prvenstvu, i to kao kapiten.
Njegov saigrač i glavni partner u odbrani Brondbya, Dario Dumić, dvadesetogodišnji štoper, za sad na tekmu svoje repke, Bosne i Hercegovine, putuje kao navijač, na relaciji Kopenhagen – tribine Bilinog Polja u Zenici.

“Iskoristio sam kratki odmor kako bih posjetio baku i djeda, te prijatelje u Sarajevu. Sve se odlično poklopilo, tako da sam tu i za vrijeme utakmice i naravno nije bilo dileme da li ići ili ne.” – Dario Dumić za SCsport.ba

Bio je prvo na rukometnoj tekmi u Areni, gdje su BiH i Bjelorusija odigrali nerješenu tekmu.

“Sinoć sam sa prijateljima gledao rukometnu reprezentaciju. Malo nam je falilo i sreće. Bio sam razočaran. Ostalo je da se nadamo čudu, a čuda se dešavaju. Da nije tako, sportovi bi bili nezanimljivi.” – Dario Dumić za SCsport.ba

Jedna je Dumićeva posjeta ostala zapamčena kao posebno zanimljiva. Naime, Dario je bio u Zenici i 2009. godine na tekmi baraža za svjetsko prvenstvo, BiH-Portugal, kada je kao omladinac Norwicha bez znanja kluba napustio Englesku i stigao pravo u Zenicu – ili barem tako ide priča.

“Nadam se da će fudbalski Zmajevi da mi poprave raspoloženje nakon sinoćnje rukometne utakmice. Vjerujem da možemo doći do pobjede. Bio sam ovdje prije šest godina sa djedom (BiH-Portugal 0-1, 2009 god. – Santa). Danas sam došao sa rođakom. Idemo do trijumfa.” – Dario Dumić za SCsport.ba

……

Leave a Reply

