Realizirani transferi: Mario Vrančić s Ljiljanima ostaje u 1. Bundesligi

Mario Vrančić ostaje u 1. Bundesligi !

Mario je, prema vlastitim riječima, od ove sezone igrač novog bundesligaša, SV Darmstadt 98 – Die Lilien (The Lilies, Ljiljani).
Transfer je praktično završen, ostali su samo medicinski pregledi, nakon čega će potisati ugovor na dvije godine.
Ovo je dobra vijest i za selektora Baždarević, jer Mario će i naredne sezone igrati na najvišem nivou u Njemačkoj.

“Jako sam sretan zbog pronalaska novog kluba, ali iskreno nije mi bilo jednostavno napustiti Paderborn. Tu sam proveo prelijepe tri godine i tom klubu želim sve najbolje u narednim sezonama. Vjerujem da će uskoro opet igrati u Bundesligi.”

“Kaiserslautern? Bila je i ta opcija. Međutim, ja sam želio ostati u Bundesligi i to je presudilo u odabiru nove sredine. Preostalo je još samo da prođem ljekarske preglede i stavim svoj potpis na dvogodišnji ugovor. Radujem se novim izazovima.”

“Prošli put se nisam mogao odazvati zbog povrede, no sada je osjećam bolje i uskoro ću početi sa treninzima. Ako se dobro pokažem u novom klubu, onda se sigurno mogu nadati pozivu u reprezentaciju. Vjerujem da ću ispuniti svoju želju, ali svjestan sam da je selektor taj koji odlučuje.” – Vrančić za SportSport.ba

Leave a Reply

